.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهمیه آرد مازندران پاسخگوی جمعیت نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به وجود جمعیت شناور در این استان گفت: سهمیه آرد مازندران، پاسخگوی جمعیت آن نیست و در بسیاری از موارد گلایه‌مندی‌هایی را در پی داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حسن خیریان‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه دو کشور، اظهار کرد: بحث آرد و نان یکی از مباحث مهم کشورهای جهان است و تلاش همه بر این است تا خدشه‌ای به این کالای استراتژیک و نیاز اساسی مردم وارد نشود.

وی با بیان اینکه کار در نانوایی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و نانوایان با اقشار مختلف سر و کار دارند، افزود: نانوایان باید صبح زود و شامگاهان، در سرما یا گرما در خدمت مردم باشند، اما درآمد آنها متناسب با شغل آنها نیست؛ بنابراین دولت باید اشراف کامل بر این مجموعه داشته باشد.

خیریان‌پور با اشاره به انتظار مردم از نانوایان برای پخت باکیفیت نان بیان کرد: در اختیار گذاشتن آرد باکیفیت و به میزان لازم در اختیار نانوایان، رعایت بهداشت فردی و محیطی نیز از نظر عموم مورد توجه است.

وی با اشاره به بازنگری در صدور امتیاز نانوایی، تصریح کرد: این امتیاز باید به کسانی داده شود که خود، کننده کار باشند نه اینکه شغل دیگری داشته و چند نفر برای آنها کار کنند و از طرفی محل کار نانوایان باید متعلق به خودشان باشد، زیرا نانوایی‌های اجاره‌ای مشکلات خاص خود را دارند.

وی ادامه داد: رعایت ساعت پخت نان، سهمیه نانوایی‌ها و تداوم آموزش‌های لازم، مورد نیاز نانوایان است که در برخوردها یا تقدیرها مورد توجه قرار می‌گیرد.

خیریان‌پور با بیان اینکه به دلیل وجود جمعیت شناور در مازندران سهمیه آرد این استان پاسخگوی مردم نیست، تصریح کرد: در خیلی از موارد، شهرها و روستاهای ما به‌شدت با مشکل کمبود آرد مواجه‌ هستند و فرمانداران و بخشداران درخواست می‌کنند که جمعیت شناور آنها نیز در نظر گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در پایان گفت: خیلی از روستاهای مازندران بدون نانوایی هستند و مردم به‌سختی از آرد سهمیه‌ای استفاده می‌کنند، بنابراین پیشنهاد می‌شود با کار کارشناسی دقیق، یک نانوایی برای چند روستا در نظر گرفته شود تا مردم مجبور نباشند برای به دست آوردن نان، مسافت طولانی را طی کنند.

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند مازرونی 2 بهمن 1393
سلام اقای خیریان پور فکری برای درامد صاحبین جوازکسب دارنانوایی بکنید تابه فکر شغل دوم نباشند یابایدحقوق من دراوردی کارگران نانوایی راداد!!یااینکه تعدیل نیروکنیم قیمت ملک نانوایی درشهرهای کشور ومازندران, روزبه روز درحال افزایش است چگونه می شود یک ملک 1میلیارد تومانی رانانوایی کرد ان هم بااین قیمت نان که 3سال یکبارافزایش می یابد!!! غرب مازندران که درباغاتش نانوایی داردوزمانی که اردازادشد همه نانوایی های روستاها غم زده بودندچراسهمیه ها راهدربدهید لااقل درهمان کارخانه می شود بهتر وزودترتبدیل کرد!! تنها کاری که برای نانوایی های فلک زده می توان کرد حق بیمه کارفرمایان راکاهش دهید که باقیات صالحات باشد وسهام کارخانجات تولید نان انبوه رابین نانوایان تقسیم کنید که سرشان کلاه نرود!!!اتحادیه ها فعال ترشوند واین قدر جلوی پایشان رانبینند
نا شناس 3 بهمن 1393
اقاي معاون استاندار باز ديگر چي در سرتان هست حتما باز هم ميخواهيد گران كنيد خوب گران كنيد مردم بدبخت هم كه حرفي ندارن گرانتر ميخرند ولي اين ادا واطوار ديگه چيه حتما اين هم يك تدبيره؟؟!!!!!!!!!
نا شناس 3 بهمن 1393
مديريت سايت شمال نيوز مثل اينكه شما هم گزينشي عمل ميكنين هرچه چاپلوسي هست براحتي به نمايش ميگذاريد هرچي انتقاد همراه با پيشنهاد سازنده هست بايگاني ميكنيد من براي شما متاسفم
نا شناس 3 بهمن 1393
جناب شمال نیوز چرا در مورد افزایش قیمت نان چبزی نمینویسی. در بابل از تاریخ 1/11/93 قیمت نان حدود 50 درصد افزایش یافته است. ( قیمت نان سنگگ 1000 تومان) البته خبر دار شدیم در ساری هم بهمین صورت بوده). شمال نیوز شما زبان مردمی یا دولت. شیب تورم دولت ملایم شده البته از ان طرف و در واقع معکوس شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.